Elektrinis paspirtukas gali neprisijungti prie telefono programos dėl kelių galimų priežasčių. Kai kuriais atvejais tai gali būti paspirtuko ir telefono „Bluetooth” ryšio problema. Tokiu atveju naudotojai turėtų patikrinti savo įrenginio nustatymus ir įsitikinti, kad „Bluetooth” yra įjungtas ir kad jie yra arti paspirtuko. Be to, jų „Bluetooth” versija gali būti nesuderinama su paspirtuko „Bluetooth” versijos reikalavimais.
Kitais atvejais problema gali būti susijusi su paspirtuko maitinimo trūkumu. Tokiu atveju naudotojai turėtų įsitikinti, kad jų elektrinis paspirtukas neseniai buvo įkrautas ir gauna pakankamai energijos. Galiausiai jie turėtų patikrinti, ar telefono programėlė suderinama su jų paspirtuko modeliu ir modeliu. Jei ne, jie turėtų atnaujinti programėlę arba prisijungti prie kito modelio paspirtuko.
Jei nė vienas iš šių pasiūlymų problemos neišsprendžia, naudotojai turėtų kreiptis į techninę pagalbą, kad būtų suteikta tolesnė pagalba. Svarbu kuo greičiau diagnozuoti bet kokias ryšio problemas, kad būtų užtikrintas tinkamas motorolerio veikimas.
Apskritai yra kelios galimos priežastys, kodėl elektrinis paspirtukas gali neprisijungti prie telefono programėlės. Naudotojai turėtų patikrinti savo „Bluetooth” ryšį, maitinimo lygį ir telefono programėlės suderinamumą, kad nustatytų, kas gali būti problemos priežastis. Jei nė vienas iš šių sprendimų problemos neišsprendžia, jie turėtų kreiptis į techninę pagalbą, kad gautų tolesnę pagalbą. Teisingai nustatę diagnozę, naudotojai gali lengvai grįžti prie važinėjimo paspirtuku.