- Vilniuje, Kareivių g. 11A (Rimi), Tel. +370 679 74770
- Kaune, Baltijos g. 58 (Rimi), Tel. +370 656 95553
- Klaipėdoje, Šilutės pl. 35 (Banginis), Tel. +370 617 77731
- Šiauliuose, Gegužių g. 30 (PC Arena, iškaba TAISYKLA7), tel. +370 659 83704
Taisome namų, profesionalią ir automobilinę techniką:
- Multimedijų remontas
- Garso stiprintuvų remontas
- Garso kolonėlių remontas
- Magnetolų remontas
- Mp3 grotuvų remontas
- Diktofonų remontas
- Mikšerių remontas
- Radio imtuvų remontas
- Muzikinius centrų remontas
- Namų kino sistemų remontas
- CD DVD BluRay grotuvų remontas
Garso technikos remontas nuo A iki Z
- Techninės dalies diagnostika
- Maitinimo grandinės remontas
- Valdymo bloko remontas
- Aukštos įrampos remontas
- Išlaužtų lizdų taisymas
- Valdymo čipų perprogramavimas
- Motininių / pagrindinių plokščių remontas
- Signalo sutrikimų taisymas
- Diagnostikos akto išrašymas draudimui
- Problemų su įjungimu remontas
- Kitų gedimų šalinimas
Galime išrašyti defektinius aktus draudimui, kuris kompensuos Jūsų remonto išlaidas.

Dažniausiai pasitaikantys garso stiprintuvų gedimai ir jų remontas
Garso stiprintuvo remontas – neįsijungia arba pereina į saugų rėžimą
Priežastis gali būti tiek paprasta, tiek ir komplikuotesnė. Galbūt tik atsilaisvinusi jungtis arba neteisingas prijungimas.
- Pirmiausia reikia įsitikinti, kad stiprintuvas būtų tinkamai įžemintas. Patikrinkite, ar jis prijungtas prie pliko metalinio paviršiaus. Metalinė plokštelė, prie kurios jis prijungtas, turėtų būti nerūdijanti ir švari. Jei metalinė plokštelė atrodo purvina ar surūdijusi, išvalykite ją. Metalinį paviršių nušveiskite sausu nerūdijančio plieno šveitikliu, kuris tinkamas pašalinti rūdis. Taip pat įsitikinkite, kad įžeminimo jungtis yra sandari.
- Antra, įsitikinkite, kad nuotolinio valdymo kabelis yra tinkamai prijungtas. Jis turėtų būti prijungtas prie mėlyno kabelio su balta juostele, einančio iš multimedijos, o ne prie vientiso mėlyno kabelio. Taip pat įsitikinkite, kad stiprintuvą maitinantis maitinimo kabelis yra tvirtai prijungtas. Įsitikinę, kad viskas gerai, pabandykite įjungti stiprintuvą. Jei nepavyksta įjungti, problema gali būti susijusi su vidine stiprintuvo dalimi. Tiesiog atidarykite jį ir patikrinkite, ar nėra ko nors, kas atrodo perdegę, ypač maitinimo šaltinis. Perdegę MOSFET’ai yra dažna stiprintuvų problema. Jei pastebėjote perdegusią dalį, galite ją sutaisyti patys, jei žinote, kaip tai padaryti, arba kreiptis į mus.
- Jei stiprintuvas įsijungia, bet pereina į apsaugos režimą, gali būti, kad dėl garsiakalbių laidų sujungimo kyla problemų dėl mažos varžos arba galios, kai garsumas padidintas iki maksimumo. Jei problema kyla ne dėl garsiakalbių laidų ar garsumo padidinimo, problema gali būti perdegę išėjimo tranzistoriai. Norėdami diagnozuoti problemą, atjunkite stiprintuvo maitinimo šaltinį, tada paimkite multimetrą ir įsitikinkite, kad jis nustatytas į omus. Juo išmatuokite varžos lygį tarp stiprintuvo išėjimo tranzistorių. Jei rodmuo artimas 0, turėtų būti viskas gerai, tačiau ~0 rodmuo yra tranzistorių gedimo indikatorius. Perdegusius tranzistorius reikėtų pakeisti.
Stiprintuvas perkaista ir išsijungia
- Automobilio stiprintuvas gali perkaisti ir išsijungti. Šios problemos priežastis gali būti maža varža, itin didelis stiprinimo arba žemų dažnių lygis, prastas įžeminimas, perdegę garsiakalbiai arba prie automobilio važiuoklės prijungti garsiakalbiai.
- Kai stiprinimo arba žemų dažnių lygis yra padidintas maksimaliai, stiprintuvas gali perkaisti ir išsijungti. Be to, jei įvesties jautrumas per didelis, stiprintuvas gali perkaisti ir išsijungti. Prijungus garsiakalbius, kurių varža yra mažesnė nei stiprintuvo vardinė, stiprintuvas gali perkaisti. Įsitikinkite, kad stiprinimo ir žemų dažnių lygis nėra įjungtas maksimaliai.
- Jei turite keletą automobilio garsiakalbių, kurie įžeminti prie automobilio važiuoklės, arba vienas iš garsiakalbių yra perdegęs, stiprintuvui bus sunku tiekti maitinimą. Galiausiai jis perkais ir išsijungs. Patikrinkite, ar veikia visi garsiakalbiai. Jei neveikia vienas garsiakalbis, jis gali būti perdegęs ir sukelti problemą visiems. Atjunkite perdegusį garsiakalbį. Taip pat patikrinkite garsiakalbių įžeminimo jungtį ir įsitikinkite, kad įžeminimai atliktas tinkamai.
- Be to, problema gali būti netinkamo dydžio įžeminimo ir maitinimo kabelių naudojimas. Geriausias laidų skersmuo stiprintuvo maitinimui ir įžeminimui turėtų būti 8 ir daugiau gyslų. Jei jis mažesnis, gali kilti problemų dėl perkaitimo, nes stiprintuvas negaus reikalingos galios garsiakalbiams maitinti. Be to, kabeliai neturėtų būti ilgesni nei 50 cm.
- Jei įsitikinote, kad viskas gerai, o stiprintuvas vis tiek perkaista, galite pabandyti išorinį aušinimo ventiliatorių. Aplink stiprintuvą galite pridėti kelis asmeninio kompiuterio ventiliatorius.

Apačioje pateikiame instrukciją kaip atliekamas automobilinės audio aparatūros remontas. Idėjos, kur ieškoti bėdos ir nuo ko pradėti taisyti aptariamos šiame forume.
Reikalingas profesionalus garso technikos remontas? Kreipkitės mūsų kontaktais Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje.
- HDMI kabelio vaizdo ir garso signalaiKas slypi po tuo mėlynu ar juodu laidu? Turbūt kiekvienas esame bent kartą gyvenime laikę rankose HDMI kabelį – tą plokščią, dažniausiai juodą laidą, kuris jungia televizorių su kompiuteriu, žaidimų konsole ar kitais įrenginiais. Bet ar kada susimąstėte, kaip per vieną gana ploną kabelį keliauja ir aukštos kokybės vaizdas, ir garsas, ir dar daugybė kitų dalykų? ...
- Adaptyvaus greičio palaikymo radarasKas tai per technologija ir kodėl ji tapo tokia populiari Jeigu paskutiniais metais įsigijote naują automobilį arba bent jau domitės automobilių technologijomis, tikrai girdėjote apie adaptyvų greičio palaikymą. Ši sistema tapo viena iš labiausiai pageidaujamų funkcijų šiuolaikiniuose automobiliuose, ir ne be reikalo. Vairuotojai greitai įvertina galimybę ilgose kelionėse atsipalaiduoti ir leisti automobiliui pačiam reguliuoti greitį priklausomai ...
- Skaitmeninio radijo DAB+ privalumaiKas tas DAB+ ir kodėl jis atsirado Kai pirmą kartą išgirdau apie skaitmeninę radiją, pagalvojau – na ir kam to reikia? Juk analoginis FM radijas veikia puikiai, muzika groja, žinios sklinda. Bet pasirodo, technologijos nestovi vietoje net ten, kur, atrodytų, viskas ir taip gerai. DAB+ (Digital Audio Broadcasting Plus) – tai skaitmeninio radijo transliavimo standartas, kuris ...
- Lietimui jautraus ekrano automobilio technologijaKaip viskas prasidėjo – nuo mygtukų iki jutiklinio stiklo Prisimenu, kai pirmą kartą pamačiau automobilį su dideliu lietimui jautriu ekranu vietoj įprastų mygtukų ir rankenėlių. Buvo kažkas futuristiško tame vaizde, tarsi iš mokslinės fantastikos filmų. Bet iš tiesų šios technologijos kelias į automobilius nebuvo toks greitas, kaip galėtume pagalvoti. Pirmieji bandymai integruoti jutiklinius ekranus į automobilius prasidėjo ...
- Avarinio stabdymo asistento veikimasKas tas avarinis stabdymo asistentas ir kodėl jis atsirado Kai pirmą kartą sėdatės į šiuolaikinį automobilį, greičiausiai net neįsivaizduojate, kiek protingų sistemų slypi po gražiu saloną dizainu. Viena iš tokių – avarinio stabdymo asistentas, kuris per pastaruosius dešimtmečius tapo beveik standartiniu įrenginiu daugelyje naujų automobilių. Šis technologinis stebuklas gimė iš labai paprastos priežasties: žmonės daro klaidų, ...
- Skersinio eismo įspėjimo jutikliaiKas tie paslaptingi jutikliai automobilyje Turbūt daugelis esate pastebėję, kaip šiuolaikiniuose automobiliuose vis dažniau pasigirsta įvairūs pyptelėjimai, o prietaisų skydelyje užsidega įspėjimai. Vienas iš tokių protingų padėjėjų – skersinio eismo įspėjimo sistema, kuri stebėtinai dažnai išgelbsti vairuotojus nuo nemalonių situacijų. Ypač tuomet, kai bandote išvažiuoti iš perpildytos prekybos centro aikštelės ar atgal išvažiuoti iš parkavimo vietos. Šie ...
- Automatinio parkavimo ultragarso jutikliaiKaip automobilis „mato” kliūtis Turbūt daugelis esate patyrę tą nemalonų jausmą, kai bandote įsirikiuoti į ankštą vietą tarp dviejų automobilių, o širdis plaka kaip beprotė. Ar neužkabinsiu to blizgančio BMW? Ar tikrai telpu? Čia ir ateina į pagalbą ultragarso jutikliai – tie maži apskriti daiktai, įmontuoti į bamperį, kurie veikia panašiai kaip šikšnosparnių ar delfinų echolokacija. ...
- Aklųjų zonų stebėjimo sistemaKas slepiasi už automobilio kampo Kiekvienas vairuotojas bent kartą gyvenime yra patyręs tą nemalonų jausmą, kai keičiant eismo juostą staiga iš niekur atsiranda kitas automobilis. Veidrodėliuose jo nebuvo matyti, galva buvo pasukta, bet vis tiek kažkas liko nepastebėta. Tai ir yra ta pati aklioji zona – erdvės plotas aplink automobilį, kurio vairuotojas tiesiog negali matyti naudodamas ...
- Turbokompresoriaus oro suspaudimasKaip viskas prasideda: kodėl varikliui reikia daugiau oro Turbokompresoriaus veikimo principas iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti sudėtingas, bet iš esmės čia slypi gana paprasta idėja – į variklį reikia įkišti daugiau oro, kad jis galėtų sudeginti daugiau kuro ir pagaminti daugiau galios. Įprastas atmosferinis variklis tiesiog įsiurbia orą per įsiurbimo vožtuvus, o čia į pagalbą ateina ...
- Lietaus jutiklių valytuvų valdymasKas tie lietaus jutikliai ir kodėl jie reikalingi Prisiminkite situaciją: važiuojate automobiliu, pradeda lašnoti smulkus lietus, po minutės stiprėja, tada vėl silpnėja. Rankoje laikote vairą, o kita ranka nuolat sukiojate valytuvų perjungiklį – greičiau, lėčiau, sustabdyti, vėl paleisti. Varginantis procesas, ypač ilgoje kelionėje ar miesto spūstyse. Būtent šiai problemai spręsti ir buvo sugalvoti automatiniai lietaus jutikliai. Šie ...



